אטרקציות בצפון למשפחות

אטרקציות בצפון למשפחות | אטרקציות למשפחות בצפון


המענה המושלם ליום חווייתי


חברת טרקטורוני נוף הורדים מזמינה אתכם ליהנות משילוב של אירוח דרוזי בצפון במהלך הטיול הבא שלכם.

חשוב לציין כי הפעילות המיוחדת הזו תוכל להיות המענה המושלם ליום חווייתי של אטרקציות בצפון למשפחות אשר כולל בין היתר גם נהיגת שטח אתגרית ברייזרים בדרגות קושי שונות ובמגוון רחב של מסלולים.

הבטיחו את יום הכיף המושלם, בין אם למשפחה, כחוויה זוגית מיוחדת או כפעילות מרשימה ליום הגיבוש של הארגון שלכם, וצרו קשר עם חברתנו כבר היום. 

מה כוללת חווית אירוח דרוזי בצפון?


רבים שמעו על האירוח הדרוזי, אך בפעול, מה באתם באמת יודעים על החוויה המיוחדת שממתינה רק לכם? על מנת לעשות קצת סדר בבלגן, איגדנו בפניכם את הנקודות המעניינות ביותר של אטרקציות למשפחות בצפון מהן תוכלו ליהנות במהלכו של אירוח דרוזי בצפון. 


  • הכנסת אורחים מלכותית – זו ההזדמנות שלכם להיחשף להכנסת אורחים שרק שמעתם עליה בסיפורים. חוויה בה אתם מרגישים רצויים ומתמקדת בהעצמה אישית ויצירת התחושה המלכותית מכל. 
  • אוכל בלתי נשכח – אין ספק כי המטבח הדרוזי יכול להציע לנו מגוון רחב של מטעמים מפנקים אשר ניתן יהיה לקנח במנות מתוקות לצד כוס קפה טעימה במיוחד. 
  • יחס אישי בכל שלב – מתי בפעם האחרונה באמת פינקו אתכם? מתי בפעם האחרונה כשהייתם אורחים זכיתם ליחס אישי לכל אורך האירוח והתמקדות במענה מדויק ועשיר לכל צורך שלכם? עכשיו, במהלכה של חוויית אירוח דרוזי, גם אתם יכולים סוף סוף לגלות איך זה מרגיש. האופנוע הפורטוגלי, בעל ביצוע שטח מדהימים ועם מעל ל-28 כוח סוס. הזרקת הדלק האלקטרונית מקנה לרוכב קלילות ויכולות מקסימליות לרכיבה חוויתית במיוחד. האופנוע קל יחסית, זריז ובעל בולמים מעולים. 

אירוח דרוזי בצפון עם טעמים מיוחדים ליום כיף בלתי נשכח


בין אם אתם מתכננים יום כיף למשפחה או לצוות העובדים שלכם, חשוב לזכור כי בעזרתה של חברת טרקטורוני נוף הורדים תוכלו גם אתם ליצור את היום המהנה ביותר.

זה שיכיל מצד אחד את הטיולים המאתגרים ביותר על רייזרים חדישים שחשופים לנוף עוצר נשימה אשר יעצרו לרגע ויעניקו לכם ליהנות מאירוח דרוזי שיגרום לכם להרגיש כמו מלכים במהלכה של ארוחה מפנקת.

לקבלת פרטים נוספים צרו קשר עם החברה כבר היום. 

053-6293616

Share by: